14/2/11

Restaurant Trànsit

Ahir diumenge, dia 13 de febrer, un dia abans de St.Valentí :), vam anar amb la meva parella a dinar al restaurant Trànsit.
Jo ja hi havia estat en dues altres ocasions, però haig de reconèixer que en cap d'elles m'havia agradat tant com ahir.
Vam arribar-hi, tot passejant, a quarts de dues i ja ens van deixar triar taula, que n'hi havia moltes per escollir.
I de seguida van anar per feina, la carta del menú, que per cert, no hi havia molts plats a triar però de seguida m'en va cridar l'atenció un i allò que dius, doncs a veure que hi ha de primers... t'ho agafes amb una altra filosofia!
Doncs no vam trigar a triar i el servei també va ser ràpid i correcte.

Abans que res l'aigua, una aigua amb gas que entrava molt bé tant fresqueta i servida amb gots xatos.
Com a detall del restaurant, un platet amb dues llesques molt fines de pa ben torrat untades amb sobrassada i adornades amb un taco de tall de formatge manxec amb fonoll. Molt ben triada la barreja d'ambdós gustos.
També ens van dur dues llesques de pa de pagès torrat i calent i un platet amb tomàquet i all, i ens les vam sucar amb all, tomàquet, sal i un bon raig d'oli d'oliva tot esperant el nostre primer plat del menú.


El meu xicot es va demanar una crep farcida de marisc. Diu que estava bona, tot i que la pega va ser que hi va trobar algunes espines.

Jo em vaig demanar una graellada de verdures a la brasa. Em va sorpendre agradablement perquè m'hi van posar una cassoleta amb salsa romesco per acompanyar-les, cosa que encara les milloraba més. Hi havia ceba, esbergínia, carbassó, carrota, pebrot vermell, tomàquet i mitja patata, tot molt ben fet a la planxa, estaven al punt, potser amb un pel massa de sal gruixuda pel meu gust.

De segon tots dos vam menjar el mateix: bacallà a la musselina d'all. És un dels meus plats preferits. I la veritat és que la presentació del plat era excel.lent. La musselina era molt gustosa i el bacallà era un filet de llom al seu punt de sal i molt amorós. D'acompanyament ens hi van posar verduretes fetes al forn, amb un xic massa d'oli, però estaven que es desfeien, bonissimes. Hi havia patates a la panadera, ceba, pebrot, tomàquet i carrota. Un plat exquisit.

De postre vam triar dos tiramisus casolans. Trobaves el melindro al fons de la copa, no semblava gaire sucat amb cafè, i a sobre hi havia la capa de mascarpone amb cacau amarg per decorar. No era pas molt gran però suficient, ja estavem ben satisfets :)

I per acabar un tallat descafeïnat de sobre (perquè si no a la nit no puc dormir) i amb sacarina (per contrarestar les calories de l'àpat). Era deliciós. Vaig encertar que treballen amb una de les marques de cafè que més m'agraden, l'Ital Cafè. La llet amb espuma, tal com m'agrada a mi, i amb una tassa molt maca, tota de vidre!!
Conclusió: hi tornarem, vam encertar molt bé el menú!!! Ara això si, després l'all torna i torna i torna...:P

1 comentario: