14/3/12

Càlid Cafè

Amanida de sonsos
Dissabte vaig anar a dinar amb els meus pares al Càlid Cafè. És un local petit, massa per l'afluència de gent que té, situat al centre de Figueres.

Hi hem anat amb la meva mare varis cops a esmorzar, ja que els croissants que tenen són bonissims.

Tot i que aquesta vegada vam dinar-hi el menú de 13 euros.

No hi ha masses opcions a triar, però els plats que ofereixen són originals i molt ben presentats i cuinats.

Salmó marinat amb torrades
De primer, a triar, entre unes torrades amb salmó marinat, una amanida amb sonsos o uns triangles de pasta bric amb farcits amb pollastre, verduretes i mongeta blanca i amanits amb salsa de soja. La veritat és que jo vaig optar per l'amanida, però aquests triangles feien molt bona pinta, era un plat original.
L'amanida era complerta i bona, amb uns sonsos molt ben fregits i petits, minúsculs, mai els havia menjat tan petits. I l'amaniment era bo també.

De segon també a triar entre tres; escalopins de vedella amb salsa al pebre verd, calamars a la planxa i un altre plat, que ara no recordo, devia ser un plat de carn també.
Escalopins de vedella
Tots vam menjar el mateix els escalopins, que anaven acompanyats amb un flam d'arrós i vam dir si ho podíem canviar i la noia ens va proposar unes patates fregides. Bonissimes, molt ben fetes, igual que la carn, super melosa i tendra i la salsa també perfecte, al seu punt. Suau però amb el toc picant dels grans de pebre verd. Un plat molt bo. La foto no fa honor al plat, ja que estava molt bo, tot i no haver quedat massa bé a la foto.

Crema catalana
Cafè ligeos
Espècie de coulant amb nou
I de postres, tenen més de tres opcions, cafè ligeos, crema catalana, gelats... i com a novetat tenien panacota de préssec i una espècies de coulant de xocolata amb nous i gelat de vainilla. Jo vaig optar per aquest, però em va decebre, d'aquell coulant no en sortia gens de xocolata, més aviat semblava una magdalena calenta amb una sola nou per decorar i el gelat de vainilla normalet.

En fi, qualitat preu-menú està molt bé. Tenen molta gent, massa, sobretot quan això influeix als clients que ja et demanen què vols de postres quan encara estàs acabant el segon plat.
Tot i això hi tornaré, però pel menjar, no pel servei.







No hay comentarios:

Publicar un comentario