25/5/12

Foster's Hollywood


Fa poc que han obert aquest restaurant rotllo americà a Figueres, així que ahir al vespre vam decidir anar a tafanejar!
La decoració està molt bé, crea un bon ambient hollywoodenc, pòsters de pel.lícules, taules i cadires de fusta, bobines de pel.lícula per posar la sal, el sucre i altres, és acollidor el local.

Quan al menjar vam optar per una hamburguesa, la bacon burger, que va amb formatge cheddar fos i bacon, enciam, rodelles de tomàquet i maionesa. Si la vols per l'hamburguesa i sinó per les patates.
L'hamburguesa era la mitjana, de mitja lliure, és a dir, ens vam menjar 227 grams d'hamburguesa. La veritat és que em va agradar molt el gust, estava ben cuita amb un bon gust com de barbacoa. És just el toc que m'esperava trobar. A més amb el bacon ben magre i cruixent, estava al punt i  combinat el formatge feia una deliciosa mescla.
El plat fa molt de goig quan te'l porten, l'hamburguesa tota gran acompanyada de patates fregides normals, però sucades amb maionesa milloren :)

Vam acompanyar la beguda amb un kas llimona, a falta de fanta, però també em va agradar.

I de postres, tot i quedar força plens, no ens vam resistir a provar un postres d'aquests americans. Jo el que volia es va acabar, així que vaig acabar optant per un Chocolate Storm i em vaig equivocar, era bo però no em va convèncer. Tenia al cap el Chessecake.
En canvi em va agradar més el que havia demanat el meu marit. Un Oreo Cookie Sundae, que consta de dues boles de gelat de vainilla, salsa de xocolata i nata, amb trossets d'oreo de topping. Era molt bo, la nata molt densa i combinava bé amb els trossets d'oreo. I la vainilla amb la xocolata sempre queda bo.

El servei també va estar bé, la noia encarregada molt atenta. I el preu ens va sortir bé perquè vam agafar una bona promoció que feien, però sinó trobo que és car. Tot i ser una hamburguesa més bona que a altres llocs, no deixa de tenir un preu excessiu.




No hay comentarios:

Publicar un comentario