24/5/12

Sopars a Phuket

Els tres dies que vam estar a l'illa de Phuket, en plan relax, van estar molt bé també.
Cada dia anàvem a sopar a fora, vora la platja. Podíem anar en alguns dels restaurants que hi havia al voltant del nostre hotel i al passeig de la platja o als restaurants del propi hotel que estaven distribuïts entre la zona hotelera, més
pròxima, o també al passeig de la platja. Per accedir-hi l'hotel tenia un bus que cada deu minuts et portava al passeig i et pujava a l'hotel. Tot era per estalviar-te la pujada.

El primer dia vam anar a l'italià del nostre hotel. Era bufó, tenia una decoració particular. Les vistes a la terrassa eren boniques, tot i que, amb la xafogor que feia vam preferir sopar a dins ben frescos amb l'aire condicionat.
Vam menjar pizza, plat únic. No era car, per ser un restaurant de l'hotel.
El segon dia vam provar un restaurant que ens va cridar l'atenció perquè era tot de fusta i sempre estava ple de gent. Els plats feien molt bona pinta. No formava part del nostre hotel. De preu era molt econòmic. Vam demanar una hamburguesa amb formatge i venia amb  patates rissades amb ketchup d'acompanyament. Estava bona, el pa amb sèsam ben tou, res que envejar a algunes cadenes de fast-food.
Ens va agradar la manera de servir-te l'aigua. Com que el sopar era a la terrassa del restaurant, perquè la beguda no es calentes te la servien amb uns neoprens amb dibuixos animats de Tailàndia. Curiosos. Els mateixos es venien a unes paradetes que muntaven vora el passeig, aprop del restaurant.

De postres, mentre caminàvem pel passeig, ens vam agafar cada dia un frappé. Bonissím. N'hi havia de xocolata, d'oreo, de crema de llet. I t'hi posaven nata, fideus de xocolata i cacau pel cim.
Aquest vas no arribava a dos euros. El compraven a una gelateria que hi havia al costat del supermercat, que si pertanyia a l'hotel.

L'últim sopar :) el vam fer al bar lounge del nostre hotel, vora el passeig també, just a sota de l'italià del primer dia. De fet les pizzes les elaboraven a l'italià, tot i que la carta era més escueta. I clar els servei també canviava. Et servien pa d'all per picar, la carta ben presentada. En canvi al lounge, eren taules i cadires de fusta i amb més caloreta.
Nosaltres vam provar una pizza d'anxova amb olives negres i una vegetariana, plena de verdures; pebrot verd, pebrot vermell, albergínia i escarxofa.
Les feien bones les pizzes, i a més, tenien oli picant.
Tot un luxe a Tailàndia. Les begudes ens les van regalar, gentilesa de l'hotel. El primer dia, amb el check-in ens van donar dos vals per gastar-los a un certs restaurants entre els que tenien.
Vam veure pepsi i fanta de taronja, perquè en tot el viatge no hi havia ni una fanta de llimona. Es veu que no els hi deu agradar tan àcid. Només hi havia fanta de taronja o de maduixa, seven up, sprite. Begudes massa dolces pel meu gust.