16/6/12

Els Jardins de la Mercè

Gelatina de gintònic


El dissabte que les meves amigues em van fer el comiat de soltera, que va ser fa quinze dies, sí ja estava casada, era un comiat post-soltera :), em van portar a sopar a un lloc molt bufó.


Als Jardins de la Mercè, a Girona. És un restaurant càlid, amb espelmetes, decoració amb un toc original i dividit en diferents espais;  terrassa, sala VIP, els jardins, la cafeteria i el restaurant.

En aquesta ocasió vam provar el menú de 25 euros, que constava d'una sèrie d'entrants:

- Gelatina de Gintònic: era original, amb pell de llimona ratllada al cim, però com que no acostumo a prendre res d'alcohol i fins i tot aquí li notava massa el gust, no em va acabar d'agradar.
- Còctel d'alvocat amb mango i esferificació de iogurt: era un vaset de vidre amb l'alvocat matxacat amb ceba, el iogurt amb un toc àcid i el mango. La mescla era bona, em va sorprendre per bé.

Còctel d'alvocat amb mango i esferificació de iogurt
- Broquetes de llagostins cruixents amb salsa teriyaki: un plat deliciós, el que més em va agradar. De gust potent.

Broqueta de llagostí amb salsa teriyaki
- Brie arrebossat amb confitura de maduixa: era un bon taco de formatge, ben arrebossat, la fritura correcte, molt bo.

Brie arrebossat amb confitura de maduixa

- Hamburguesetes de vedella amb foie: servides dins d'un panet tou i bo amb sèsam i l'hamburguesa molt gustosa amb el toc de foie i acompanyada de brots d'alfalfa.


Hamburgueseta amb foie


Com a segons podíem triar entre:

- Salmó amb salsa de cítrics i juliana de verdures: feia bona pinta, una amiga se'l va demanar, tot i que no sé si m'hagués agradat amb la salsa cítrica.

- Filet de porc amb dàtils, fruits secs i polenta de verdures: jo em vaig decantar per la carn. Diem que no em va desagradar, aquí el problema sóc jo que no m'agraden  massa les salses i pel meu gust la vaig trobar massa potent i dolça. Tampoc m'agraden els dàtils ni la polenta i entre una cosa i l'altra el plat no em va fer el pes.

Filet de porc amb dàtils, fruits secs i polenta de verdures

Postres:

- Pastís Sacher de xocolata i confitura de préssec amb gelat de vainilla: era casolà el pastís. No estava malament, és que el Sacher no em convenç ja que la melmelada no m'entusiasma. I el gelat de vainilla hi combina bé, però tampoc és un dels meus preferits.

Pastís Sacher

VI NEGRE : MO (D.O. EMPORDÀ)CAFÈS , AIGUA, INCLOSOS: l'aigua bona i fresca, el vi no el tasto, el tallat per finalitzar l'àpat bo, descafeïnat de sobre amb sacarina, per compensar els excessos :)

1 comentario: