25/6/12

La Tagliatella de Santa Margarita

Unes olivetes per picar
Aquest dissabte passat, per celebrar la Revetlla de Sant Joan, vam anar a Santa Margarita a sopar. Concretament a la Tagliatella. Encara no hi havíem anat mai en aquest, només hem estat a la de Girona i Figueres.
Com que feien els focs d'artifici hi vam anar ben d'hora per veure'ls tranquilament al passeig després de sopar.

Jo aquesta vegada em vaig demanar una de 7 Formaggi, tota per mi sola. Em va agradar molt l'últim cop que la vaig provar a Figueres i tenia ganes de repetir-la. De totes les pizzes que he provat d'aquest restaurant, per mi, aquesta és la millor. Jo que sóc tant formatgera disfruto molt amb aquesta pizza, és deliciosa. Quan arribes als taquets de formatge manxego del centre, són una exaltació de sabor. Però amb tanta varietat, no saps per on començar.

7 Formaggi
La meva parella va provar la pizza Al Parmiggiano, amb bacon, taleggio i parmesà. També és molt bona. I presentada amb quatre fulles d'alfàbrega (Observació: a Figueres, una fulla només ;))

Al Parmiggiano
Per acabar aquest àpat tan bo, vam demanar dos xocofondants. Són realment bons, ja els havíem provat a Figueres. Tot i que aquí hi havia més quantitat de biscuit de xocolata negre i no tan mascarpone que quan els vam demanar a Figueres. Al igual que la pizza, era més gran al Tagliatella de Santa Margarita.
La pròxima vegada repetirem a Figueres i tornarem a comparar, però em va quedar aquesta sensació :)

La vetllada va estar molt bé, passeig per Roses a la tarda, caminata cap al restaurant, sopar amb molt bona companyia i amb un dels nostres menjars preferits, la pizza i després focs d'artifici a la platja.
I és que de pas, aquest dia 23 feia dos mesos que ens havíem casat civilment i cinc anys i mig que portem de xicots!!!!
 

2 comentarios:

  1. M'encanta anar a la tagliatella, les pizzes són enormes, pero són tan fines que te l'acabes i no estas tip!!! a mi m'encanten!!! aquest dissabte aniré a la de salou, a veure que tal!! la de 7 formatges té formatge rocafort?? perquè estic per demanar-la però no m'entusiasma massa el formatge blau. petons

    ResponderEliminar
  2. Un gran sitio por la opinión del artículo. Ojala pronto poder disfrutar de todo ello de nuevo.

    ResponderEliminar