4/7/12

Restaurant La Dolça Hermínia

Aquest divendres passat, dia de Sant Pere, festiu a la meva ciutat, vam aprofitar per anar a passar el dia a Barcelona.
Al matí ben aviat, vam agafar el tren direcció Barcelona Gràcia per visitar l'exposició del Titanic. Em va agradar, a través d'una audioguia vas recorreguent les diverses sales temàtiques. És molt interessant i treballada, fins i tot hi trobes un tros d'iceberg.
Després de descobrir més història d'aquest vaixell tan gran i luxós, vam endinsar-nos per carrerons colindants a la Rambla per trobar alguns dels restaurants que havíem ullat per web i que pertanyen al mateix grup que el Blanc de Girona. Vam ullar els menús de La Fonda, La Crema Canela, el de Les Quinze nits encara no l'havien posat i vam acabar a la Dolça Hermínia. Cal dir que tots els menús eren força semblants en quant als plats que oferien, tant de primer, com de segon i postres.

Ous remenats amb patata i xistorra
Hamburguesa amb ceba, formatge i xips de iuca
Excel.lent presentació
Vam optar per aquest, en part, perquè volíem provar-ne un de nou i era a La Fonda o aquest.

El local és ampli, dos pisos, decorat amb terra i cadires de fusta i sofàs  blancs, és acollidor. El personal era tot asiàtic, són amables, tot i que els hi falta rodatge amb els plats. M'agrada preguntar per un plat i treure'n una idea clara de com seria, cosa que no vaig aconseguir aquí, però vaja...


Vam menjar de menú, que relació qualitat preu és bona. Per beure la meva parella una estrella i jo aigua ben freda, que amb la calor que feia venia molt de gust.

De primer vam optar pels ous remenats amb patates i xistorra. Estaven ben fets, bona proporció d'ou i xistorra.
Tot seguit una hamburguesa amb formatge, ceba fregida i xips de iuca. Molt ben presentada. L'hamburguesa casolana amb julivert barrejat i la ceba molt ben fregida, pel meu gust massa poc formatge.
I de postres unes profiteroles de nata amb xocolata calenta, passables.


Profiterols de nata amb xocolata calenta
   

No hay comentarios:

Publicar un comentario