11/8/12

Divendres, sopem al Konig

Ahir a la nit, una de les més caloroses d'aquest estiu, vam anar convidats pels meus pares al Konig!

Fantàstic, vam demanar diferents entrepans acompanyats d'unes braves, com no :)

Per beure la cervesa artesana feta per ells, la Konig, que sembla ser que és bona, a mi no m'agrada la cervesa. Jo acostumo a beure aigua ben freda.

Vam començar amb les patates braves, bonissimes, per no variar. Les millors que he provat.
 
  
Com a entrepans; jo vaig optar per un llom amb formatge brie i salsa "cafè Paris". Era bo, dos talls de llom a la planxa amb formatge brie fos i la salsa. Era com una espècia de maionesa amb herbes. Combinava bé.


El meu pare es va demanar una hamburguesa amb pinya, bacon i formatge. Una barreja de sabors dolços i salats.


I la meva mare i en Ramon es van demanar un rodó de vedella amb formatge de cabra, ceba caramelitzada i nous. És molt bo aquest també d'entrepà.


Després vam fer una gelat, tot passejant i amb les sardanes de la Rambla de fons i cap a casa, a mirar una pel.lícula, Rec 3 :)

1 comentario:

  1. Que bueno una cervecita con unas tapitas, como se nota el viernes, sabado y el domingo, estan hechos para disfrutarlos y que mejor manera que la tuya, besos

    ResponderEliminar