25/9/12

M'han donat un altre premi!

La Carolaina del blog Mis cajones desastres m'ha atorgat aquest fantàstic premi. Moltissimes gràcies per pensar en mi. Es tracta del premi Liebster award:
 
És un premi que es dóna als bloggers que tenen menys de 100 seguidors, i d'aquesta manera els dones a conèixer més.  Les regles del premi són les següents:

  • Dir 11 coses sobre tu
  • Respondre les 11 preguntes que et fa la persona que t'ha nomenat
  • Triar 11 blogs i nomenar-los al post
  • Seguir a la  persona que t'ha nomenat
  • Visitar 3 dels blocs nomenats

A veure si ho faig bé :D   11 coses sobre mi:
 
  • Sóc dietista, treballo en un centre on es fan dietes per aprimar
  • M'agrada llegir llibres variats, tot i que cauen unes quantes revistes
  • Sóc nerviosa i impacient
  • També m'agrada molt llegir les receptes del diferents blocaires que vaig rebent
  • Una vegada se'm coneix sóc molt xerraire, tot i que al principi pugui semblar tímida
  • Sóc sincera, a vegades massa, hi ha coses que no cal dir-les :)
  • M'encanta viatjar, intento fer un viatge a l'any amb la meva parella, que a ell per sort també li agrada
  • Veure una bona pel.lícula ja sigui a casa o al cine també m'agrada molt
  • El meu esport és la natació, el practico tres cops per setmana i em fa sentir molt bé i em relaxa els meus nervis
  • Els meus menjars preferits són la pizza i el coulan de xocolata
  • I ja per acabar, dir-vos, que m'encanta provar restaurants diferents, conèixer els seus plats. I si hi vas per primera vegada gaudir-ne de les primeres sensacions i si repeteixes el restaurant saber que reviuràs el mateix plaer. I és que el menjar és un plaer que s'ha de disfrutar lentament :)

Val, crec que les 11 coses sobre mi ja estan :) Ara anem a respondre les 11 preguntes que em fa la Carolaina:


1. Estàs a favor de l'avortament de la gallina? 
És una pregunta dificil, et diré que m'agraden molt els pollastres a l'ast i les gallines pel caldo i els ous en totes les seves formes de cuinar, així que no hi estic d'acord.
 
2. Què prefereixes, carn o peix?

Depèn del moment i del dia, jo faria meitat i meitat, en una dieta equilibrada s'ha de menjar de tot
 
3. ¿Platja o muntanya?

Platja, sense pensar-ho. M'encanta la calor, el sol i nedar al mar
 
4. Per menjar, cullera o forquilla?

Sóc més de forquilla, no estic acostumada a menjar plats que necessitin cullera, com n sigui l'escudella nostra
 
5. ¿Quin cafè sols prendre quan vas al bar?

Un cafè descafeïnat amb gel i sacarina a l'estiu i la resta de l'any cafè amb llet o tallat, això si descafeïnat perquè sóc molt nerviosa i la cafè m'altera molt i amb sacarina, que vull cuidar la línia
 
6. ¿Llibre o pel·lícula?
Tot, disfruto igual llegint un bon llibre que mirant una pel.lícula que m'agradi. I que com que per sort no has de triar, es pot fer tot :P


7. De quin tema t'agraden les entrades als blocs?

Sobretot de cuina, de receptes, m'agrada veure'n l'elaboració i el resultat final. Aprenc i agafo idees per plasmar-les a ala cuina
 
8. Què et va animar a escriure un bloc?

Volia tenir constància de tots els restaurants que havia visitat així com alguns plats que provava de fer a casa i d'aquí en va sortir la idea. Inicialment fèiem fotos als plats del restaurant on anàvem però després ja varem introduir plats fets per nosaltres, fires que fassin relacionades amb la gastronomia i alguns apunts de nutrició.
 
9. Qui és el teu major suport?

La meva parella, que ara el passat mes d'abril ens vam casar. Ell sempre m'ajuda en tot i em dóna consells molt bons. Precisament amb el tema del bloc ell m'ha ajudat des de l'inici a crear-lo fins ara amb totes les fotos i altres
 
10. Si comencessis un altre bloc, que seria?

Seria un bloc de viatges, parlaria de tots els viatges que he fet, així com consells o la seva gastronomia (jo sempre tiro per aquí)
 
11. Demana un regal per reis: D

Ui, només un? Demano que totes les persones que estimo tinguin feina, salut i amor, que tot lo altre ja ve sol

Moltes gràcies per els teves preguntes, espero que t'agradin les respostes ;)

Ara us poso els blogs nomenats:

  1. http://allijulivert.blogspot.com.es/
  2. http://ximximiri.blogspot.com.es/
  3. http://www.trossetsdecuina.cat/
  4. http://lamevaprimeracuina.blogspot.com.es/
  5. http://www.totesboelquelollacou.blogspot.com/
  6. http://alfristoncottage.blogspot.com.es/
  7. http://pelldellimona.blogspot.com.es/
  8. http://paamboliisucre.blogspot.com.es/
  9. http://delhortalolla.blogspot.com.es/
  10. http://comgatigosdisfrutaalacuina.blogspot.com.es/
  11. http://elplatblanc.blogspot.com.es/

Per últim us deixo les 11 preguntes que us toquen respondre a vosaltres, no val si o no, enrotlleu-vos un xic, que després faré un post especial per a les respostes que més m'agradin ;)

  1. Com et definiries?
  2. Quin és el teu plat preferit?
  3. Prefereixes cuinar o que te cuinin?
  4. quin és el teu postres preferit?
  5. Si t'haguessis de quedar amb un ingredient, quin seria?
  6. Quin és el millor viatge que has fet?
  7. Quin és el millor restaurant on has menjat?
  8. T'agrada més la carn o el peix?
  9. Quin és el teu formatge preferit?
  10. Xocolata negre o amb llet?
  11. Quin és el pitjor plat que has provat mai?

 Moltissimes gracies per llegir l'entrada tan llarga, i també per contestar les meves preguntes :)
És una bona forma de conèixe'ns un xic més i donar a conèixer els nostres blocs també, espero no haver-vos avorrit massa...
Espero rebre les vostres respostes, si m'aviseu deixant un comentari a l'entrada us ho agrairia molt, de nou, gràcies a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

4 comentarios:

  1. Gràcies pel premi!! M'hi poso a la tarda! Una abraçada, i ja tens nova seguidora! Petons

    ResponderEliminar
  2. :O :O Quin regal més xulo!!!!!!!! És el meu aniversari i un dels millors regals que em podien fer era que un blog fins ara desconegut, em donés un premi! :D De veritat que moltes gràcies! I ara, a pensar a qui el dono jo! Petons!! Ens veiem per aquÍ!

    ResponderEliminar
  3. Ostres quina ilusió!!!! Moltíssimes gràcies per passar-te pel meu blog i moltíssimes gràcies tam,bé pel premi!!
    Pel que veig té efecte eee, perque tu ja tens 100 seguidors! jejeje
    VA m'aniré passant, que vig que tu també tens rece`ptes molt interessants!
    Un patonet!

    ResponderEliminar
  4. Hola Lídia! Avui la cinta ha parlat del teu bloc i per això he vingut a fer-te una visita. M'hi quedo com a seguidora. Felicitats pel premi! Petons

    ResponderEliminar