26/9/12

Un dia de Pitch & Putt al Franciac i un bon dinar

Aquest dissabte passat, que per cert era l'aniversari del meu pare, vam anar convidats a jugar al Pitch & Putt de Franciac. Va estar molt bé la jornada, a dos quarts de nou ja vam arribar per apuntar-nos i rebre el polo i la gorra tot esperant per esmorzar.


La taula ja estava parada, hi havia panets sucats amb pa i tomàquet i safates d'embotit artesà boníssim; llom, botifarra de fetge, llonganissa i formatge. Un embotit excel.lent i el panet molt bo i tendre. També podies optar per coses calentes com salsitxa o xistorra amb pa de xapata, entrava super bé. Per beure hi havia varis tipus de sucs i refrescos. I també coca de iogurt amb un xic de xocolata als costats, toveta i bona, passava molt bé tot acompanyant el cafè amb llet.
Havíem d'agafar forces per jugar.

Posteriorment ja vam anar cap als nostres respectius punts, el meu pare i Ramon a fer el torneig i la meva mare i jo amb els monitors per aprendre a jugar. Va ser molt divertit, ens ho vam passar molt bé hi vam riure molt. Va passar ràpid el dia. Nosaltres vam acabar abans que els nostres homes i els vam esperar per fer l'aperitiu a base de refrescos, ponche, cacauets, croquetes, patates, olives i calamars a la romana. Volava tot, si et despistaves et quedaves sense :)

I ja per acabar es va fer l'entrega de premis, copes pels guanyadors i sortejos per la resta de participants. Ens va tocar i tot; en Ramon va guanyar un lot de vi, jo un lot de cava i ma mare més cava. I el meu pare un posa sabons de la marca Roca, que és qui ho patrocinava.

Entre tot acabàvem a dos quarts de tres així que ja era l'hora d'anar a dinar. Teníem taula encarregada a Cal Nap, a Caldes de Malavella. És un restaurant situat al mig del poble on fan un menú de dissabte per 19'50 que és sofisticat. Vam menjar molt bé i el personal era molt amable.

Raviolis de botifarra negre amb crema de ceps

En el menú hi havia varies opcions a triar: gaspatxo, meló amb pernil, pastís de verdures amb romesco i raviolis de botifarra negre amb crema de ceps.
Com a segons: pollastre rostit amb patates, bacallà amb samfaina, rodó de vedella amb bolets i un altre plat que ara mateix no recordo.

Bacallà amb samfaina
De postres: gelats artesans (de xocolata, maduixa, llimona, entre altres), mousse de llimona, crema catalana, flam artesà i alguna coseta més.


Rodó de vedella amb bolets
Jo vaig optar pels raviolis que eren deliciosos. Farcits de botifarra negre, molt fina i acompanyats d'una salsa amb un bon gust de ceps i amb el parmesà, un plat excel.lent i original.
 
Pollastre rostit amb patates
De segon la meva perdició és el bacallà, m'agrada en totes les seves variants. Aquí era amb samfaina, que m'encanta, perquè les verdures m'agraden molt. Era correcte el plat.

I de postres, tot i no haver-hi res que em cridés l'atenció inicilament, vaig veure que els gelats eren molt cremosos, feien molt bona pinta i la meva mousse de llimona també va ser un encert. Servida amb melmelada d'aranyons. Feia una bona combinació.

Mousse de llimona amb melmelada d'aranyons
Així doncs entre el matí i la tarda va ser un dia genial. Després de l'àpat cap a Figueres a donar els regals al meu pare, l'ebook amb la seva funda i el pac de l'albúm de nuvis i dvd amb fotos. Crec que li va agradar tot, a més va tenir el llibre pel viatge cap a China, o sigui que ideal. I no va acabar aquí el dia, perquè després a la nit hi havia el Shopping Night, però ho deixarem aquí, amb la presència dels plats que vam menjar:

Gelat artesà de maduixa








No hay comentarios:

Publicar un comentario