25/12/12

Fem el Menú de la Caça al Tull d'en Francesc

Diumenge passat, dia en el que fèiem sis anys que que vam començar a festejar amb el meu ara ja marit ;) vam celebrar-ho al Trull d'en Francesc. Un restaurant que ens agrada molt , tant pels seus plats com per la situació paisatgistica que l'envolta. Preciós tot l'entorn i, quan arribes al restaurant, encara més :)

Hi vam anar convidats, ja que uns mesos enrere s'havíen de proposar frases al facebook que descriguessin un xic el restaurant. I precisament com que sempre que hi he anat m'ha encantat, va ser fàcil plasmar amb unes quantes paraules la filosofia del restaurant.

Per començar unes croquetetes de bacallà, molt bones, s'hi nota el bacallà. Uns talls de botifarra blanca i unes olivetes per anar obrint boca :)


Per beure aigua amb gas, que fa pair i quant al pa, un pa de Terrades que no ens vam poder resistir a provar amb sal i un oli de gust fort, d'aquell que pel color ja saps que serà bo.


Vam aprofitar que justament era l'últim dia del Menú de la Caça. Ofereixen un menú de temporada que és molt variat i gaudeixes d'una gran selecció de productes frescos. A més consta de tres plats i postres, un entrant, primer i plat, segons i postres. Anem a veure'l:

- D'entrant una amanida tèbia de bolets. Exquisida. Mesclum d'enciam amb diferents bolets i acompanyada amb ou dur, tomàquet cherry, remolatxa i carrota. Servida ja ben amanida.


- Com a primer plat vam optar per l'arrós de ceps i calamars. Ja l'havíem provat en el Menú de la Castanya i el Bolet. Senzillament deliciós. Una bona ració d'arrós amb el gust predominant del cep.


- De segons vam diversificar-nos, la meva parella va demanar civet de senglar amb trompetes de la mort. Li va encantar, la carn melosa, es desfeia. Va gaudir molt amb aquest plat, li agrada molt el senglar a ell i justament estava cuinat perfecte.
Jo vaig optar ple bacallà a la crema de ceps confitats. I què en puc dir? Diria una paraulota per descriure'l :), deixem-ho amb celestial. El gust potent del cep confitat d'aquella crema et transporta. Un plat que si us agrada el bacallà no es pot deixar de provar!


- I de postres ja, que vam arribar molt tips, tot i que amb ganes de menjar-lo vist l'excel-lència dels plats anteriors. Aquí la meva parella va optar pel gelat de xocolata amb panses a l'Armagnac. Molt bo, xocolata pura en un gelat amorós i amb la textura òptima de cremositat, us ho dic perquè el vaig tastar també! La presentació més que bona també, amb un fruit de physalis, maduixa i una galeta.
Jo em vaig delectar amb el flam de castanyes amb confitura de ceps. Quina combinació més encertada i deliciosa. Acompanyat amb la seva nata recent muntada, amb la fermesa que no té la de esprai, i també una galeta dolça i cruixent.

Tots els plats, una explosió de sabors, sobretot si t'agraden els bolets, és un menú que no et pots perdre.

Vam acabar amb uns xarrups de licor de maduixa servits amb vasets de xocolata negre. Fantàstic!

Vull agrair també a tot l'equip del restaurant el bon servei que realitzen. El personal és molt atent i amable. Gràcies a tots!


No hay comentarios:

Publicar un comentario