13/12/12

Un àpat al Jamaica

Diumenge passat vam anar a menjar al Jamaica. Ja feia dies que volíem provar un dels seus pastissos, que la veritat fan molt bona pinta. Els veus a la publicitat que tenen a fora l'establiment i és allò que sempre penses, seran o així o és foto?
Així que vam anar a comprovar-ho ;)

Vam demanar un vegetal de pollastre. Constava d'una barreta de pa aproximadament d'un 70 grams amb enciam, dues rodelles de tomàquet, trossos de pit de pollastre i molt poca maionesa. Massa poca, un vegetal ha de portar més de tot, començant per la maionesa, però vaja...
Te'l serveixen acompanyat de patates xips.



El que més em va agradar van ser els postres. M'agrada moltissim el pastís de formatge i també el dolç de llet, així que vaig triar el pastís de formatge amb dolç de llet. Una mescla deliciosa. Era un pastís molt encertat, amb una base de galeta cruixent molt bona, el suau pastís de formatge i l'empalagositat del dolç de llet. Pel meu gust molt bo, tot i que se que precisament no són els pastissos més artesans que hom hagi provat. La presentació correcte, amb la seva nata al costat i sirop de xocolata i una línia fina de sirop de caramel per decorar.



La meva parella va optar pel de Nocilla, ell és molt xocolater, hi me'l va deixar tastar. Bo també, tot i que em va agradar més el meu! Per sort ;) Les avellanes que hi havien al seu estaven remollides, tot i que la xocolata era bona.


Vam acompanyar els pastissos amb un cafè amb llet per part meva i un tallat. Molt correctes, amb la seva espuma i al punt de calents.
Repetirem per provar les altres varietats de pastissos, així com algun altre entrepà que estigui més farcit, en aquest cas.











1 comentario:

  1. Molt bé escollit el pastís de formatge, jo també vull. Quan pugui vaig al Jamaica i el demano.
    Petons.

    ResponderEliminar