18/2/13

Can Tenlí

Dissabte al migdia vam anar a dinar en un restaurant a Maçanet de Cabrenys, em va tocar en un concurs del facebook i la veritat és que en vaig quedar molt contenta, a Can Tenlí. Ja quan em va tocar vaig pensar que el meu home disfrutaría molt ja que sortejaven una degustació de civet de senglar per a dues persones. La pega és que a mi aquest plat no m'agrada però al comentar-lis em van preguntar si m'agradava el bacallà i vaig dir, oi tant, m'encanta! Així que vaig tenir el gust de poder provar el seu plat estrella que és el bacallà Can Tenlí.
Anem a veure com va anar el dinar.
 
- De primer en van oferir una ampolla de vi negre, aigua i pa.

- Tot seguit una amanida de la casa amb un assortiment d'embotit. Unes botifarres excel.lents, fetes per ells. La de fetge bonissima.

 

- Després el civet de senglar, segons el meu home, fantàstic. A ell li encanta aquest plat i en va tenir una ració molt generosa. Acompanyat de patates estil Can Tenlí. Un plat ben complert. No és per quedar-te amb gana.


- I jo vaig poder degustar el bacallà. Un bon tros de llom de bacallà al forn amb salsa de tomàquet natural i molt ben acompanyat de les seves patates tallades a la panadera delicioses. Ja ho havia comentat abans, que sembla estrany com unes simples patates es poden convertir en un menjar tan bo :) No m'estranya gens que aquest sigui el plat estrella de la casa. Em va agradar moltissim!!!!!!!!!!!


I ja per finalitzar un bon àpat, com sempre, no poden faltar uns bons postres artesans. En aquest cas una coca de poma casolana i una bona crema catalana ben cremada ;)



I per rematar un tallat descafeïnat de sobre amb sacarina, no fos cas...
Cal dir que aquest cafè era molt bo també, no l'havia provat mai aquesta casa i em va agradar. I amb el detall de la bola de xocolata amb el gra de cafè, encara millor!

Gràcies per tot!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario