4/3/13

Restaurant Camping Pous

Ahir diumenge vam anar a provar un restaurant que ja existia abans també com a bufet lliure però ara han canviat la gerència i vam voler saber què tal era. Hi havíem anat quan el regentaven els amos anteriors i no estava malament, tot i que no m'agraden els bufets lliures. Em posen nerviosa tanta gent amb una plats super abundants i clar, la qualitat i presentació del plat no hi entra en joc. Personalment prefereixo un menú pautat o de carta. Val més poc i bo que molt i de pitjor qualitat. Però en fi, com que els que ho porten ara són uns argentins que van quedar-se un altre restaurant on hi havíem menjat molt bé, un restaurant casolà a peu de carretera i ara s'ha convertit en argentí, i els meus pares van provar-lo doncs vam voler també veure que oferien aquí.
El restaurant no ha canviat massa, el que si han fet és un forn per coure les pizzes i la brasa argentina, el asado. Anem a veure alguns dels plats que vam provar:

Com a plats freds: pernil salat, formatge d'aquest tipus sandwich, fiambre de pernil dolç, formatge fresc llengua de vedella, botifarra de fetge, ensaladilla russa millorada gràcies  ala tonyina que m'hi vaig afegir, gambes i caragols de mar. La llengua era bona, ben amanida amb ou dur i una vinagreta d'all i julivert.


Com a plats calents: empanada argentina (feta amb carn de vedella, panses i olives), llom amb pasta fullada i pebrot, una espècies de caneló de formatge i pernil dolç, navalles que estaven massa cuites i una patata farcida que no em va agradar gens.


Tot i això hi havien molts altres plats per triar: sopa de cocido, amanida, botifarra negre, amanida de pasta amb maionesa, carne mechada i altres que no recordo.

De calents: croquetes, nuggets de pollastre, patates fregides, calamars a la romana, pota i tripa amb cigrons, verdures a la planxa (carabassó, espàrrecs, albergínia), guisats de carn, peix a la planxa, calamars a la planxa, gambes amb all i julivert a la planxa, musclos i altres que encara en vaig fer menys cas.

Podies acompanyar tot el dinar amb tantes begudes com volguessis: fanta, coca-cola, cervesa, aigua fins i tot cava.

En realitat jo el que volia provar era la seva carn i algunes delícies argentines.

Botifarra i vacío de vedella amb torrada de pa
Com a carn vaig provar, un churrasco, un vacío, xoriç i botifarra. Acompanyat d'un pa de pagès que també passaven pel foc i si volies un allioli d'aquells tan blancs que semblen maionesa de gust.
Cal dir que el gust de la brasa era bo, tot i que les carns, tan el xurrasco com el vacío, eren tiragunyoses. El xoric i la botifarra no em van pas agradar.

Xurrasco de vedella
La pizza que m'esperava bona, res. Molt de gust de tomàquet de pot, l'únic bo era la massa perquè estava ben cuita gràcies al forn.

Crema catalana
I de postres n'hi havía forces, jo vaig optar per un pudin molt soso acompanyat amb nata muntada d'spray, un tall de pinya àcida, una crema catalana d'un color estrany que no em vaig acabar, un tros de canya de xocolata, que estava ben seca i amb poca xocolata i alguns fruits secs: avellanes i ametlles torrades.

Pudin amb nata
També oferien: taronges, platans, madalenes, arrós amb llet, natilles de vainilla amb maduixes, flam que es va acabar i no van repostar, lioneses de nata, préssec amb almívar, pasta fullada amb fruites, pastissets de nata i sucre cremat, nous i un pastís. El més bo de tots un pastís amb massa de pa de pessic amb trossets de préssec amb almívar i cobert de trossets de merenga. A mi no em va agradar però als meus pares si. El merengue si que era bo.

Pastís de merengue i préssec, pinya, canya de xocolata i fruits secs

I finalment vam fer un tallat descafeïnat de sobre, no inclós en el preu. Un tallat bo, la llet era bona i de sobre trobo que queda un gust molt fi, amb espuma, tal com m'agrada a mi.

Tot això ho tens per 18 euros. Tot i que no és car, prefereixo pagar un xic més i anar a un restaurant que em serveixin, meys quantitat però més qualitat. Segurament a qui li agradi menjar abundant li atraigui aquest lloc, perquè de gent ja n'hi havía. I això si, també cal dir que conforme s'acabava tot ho anaven respostant (excepte el flam). El lloc era net i el personal atent, sempre retirant els plats de seguida.





No hay comentarios:

Publicar un comentario