11/4/13

Granja Bescuit

Un altre dia de feina a Girona i un restaurant nou a provar. Tot passejant en direcció al Mercat del Lleó, que m'agrada fer-hi una volta, vaig veure el menú d'aquesta granja. Es veu que en tenen dues, jo vaig anar a la del c/ Migdia. És un lloc molt familiar i proper, l'amo molt agradable i eficient. Aquell dia tenien un bon menú:


Per començar una aigua amb gas i un xic de pa i seguidament:


- Unes croquetes de pollastre: un plat generós amb unes croquetes artesanes molt bones, excepte una que semblava només de beixamel. Acompanyades d'amanida, correcte.

   

- Conill a l'ajillo: no estava al menú però és un dels plats que oferien "cantant". El plat estava ben cuinat però els trossos de conill eren massa petits, hi vaig estar una bona estona escurant i traient trossets d'ossos de la boca. Les patates, un punt negatiu, desmilloren el plat. Què costa fer unes patates artesanes? Però vaja, hi vaig demanar un xic de maionesa "guarra" com jo dic, que així tot combina i passen millor ;)


- Mousse de xocolata: reconec que amb una altra presentació, diferent del bol de vidre, t'entra diferent, perquè mira que estava bona. De gust potent però a l'hora fi i delicat de xocolata i la textura suau molt ben aconseguida


I per acabar, com sempre, un tallat descafeïnat de sobre amb sacarina.


Els plats i la seva presentació són molt casolans, però el tracte i preu són bons, 10 euros.

No hay comentarios:

Publicar un comentario