10/4/13

Restaurant l'Angelus

Aquests últims dies que he estat per Girona per tema de feina he dinat algunes vegades en aquest restaurant que em va recomanar la meva mare i cal dir que em va agradar molt.

Fan un menú molt complert i a un preu molt econòmic de 10 euros i en cas de voler mig menú, que realment és força abundant aleshores val 7'75 euros. Molt bona relació qualitat-preu.

L'Angelus està situat al centre de Girona, molt a prop d'algunes botigues de roba que tan em criden l'atenció :)
És un local acollidor, sofàs de pell blanc i cadires modernes amb tot un aparador de vidre de manera que veus la gent passar mentre gaudeixes del dinar.
El personal no és que rebossi amabilitat, però el servei és ràpid i efectiu.

Vaig tenir l'ocasió de menjar-hi tres dies, anem a veure els seus plats.

El primer dia, dia que ja em va convèncer els seus plats, vaig demanar:

- Una amanida de pollastre amb salsa curri: molt bona, abundant, amb trossos generosos de pollastre, força quantitat de barreja de fruits secs, molt bons (panses, nous, ametlles i com un crocant) regada amb una salseta molt encertada. Una senyora amanida :)


 
- Escalopa de pollastre amb patates de lux: un plat molt complert, amb el seu pollastre arrebossat i les patates d'acompanyament cuinades amb la seva pell, bones. El que dèiem de la patata, senzill, versàtil però que pot convertir-se en una delícia.


- Pastís de formatge casolà: un tros massa petit pel meu gust. Era fi, passava molt bé, em va agradar.


Tot regat amb una aigua amb gas i una mica del seu pa cruixent, delicat i fi, calent i tot, d'aquells que no pots resistir agafar-los de la panera ;)













I per últim el meu tallat, aquest cop descafeïnat de màquina, ja que els sobres de cafè descafeïnat se'ls van acabar. Això si amb bona presentació!


El segon dia, el menú a primera vista no em va convèncer tant, però, hi vaig acabar entrant. I és que el primer dia vaig dir, he de provar tres postres d'aquest lloc que em criden l'atenció, per tant, hi vaig dinar:

- Una amanida de tonyina amb ou dur: també molt complerta, però servida amb un plat original però gens pràctic. No podia punxar el tomàquet sense que el plat se'm decantés.A part que el tomàquet era dur, això si no és d'aquells que semblen plàstic. Mal sistema. Seria millor que me l'haguessin servit amb un plat pla com l'anterior dia. Tot i els problemes d'accessibilitat l'amanida correcte.


- Xocos a l'andalusa: aquest plat m'agrada molt. Feia molt de temps que no en menjava i mai l'havía vist a un lloc de menú, sempre l'havía menjat com a tapa. Estaven bons, la fritura molt ben aconseguida i l'acompanyament dels espàrrecs perfecte, ara que és temps, és el millor moment per degustar-los frescos.


- Tiramisú: un dels postres que tenia pendents i que tant m'agraden també. Ja el volia demanar el dia anterior i se'ls hi havia acabat, per això em va quedar pendent. Em van servir un bon tall. Estava ben fet, força dens, potser els prefereixo més lleugers, però ja em va agradar. Un xic massa de sucre això si.


I avui si un tallat dels meus, descafeïnat de sobre i amb sacarina, no fos cas... El cafè d'aquesta casa és un dels meus preferits, et deixa un sabor a la boca com a regalèssia que és una delícia!


 I ja, l'últim dia de feina a Girona, el vaig acomiadar amb un menú com aquest:

- Amanida de formatge de cabra i fruits secs: molt complerta, però servida amb el mateix plat que l'anterior, per tant, em vaig trobar amb el mateix problema. No obstant això, veient les gruixudes rodelles de formatge de rulo de cabra que em van servir, ja em va mig solventar el conflicte. La presència dels fruits secs hi combinava molt bé, tot i que n'hi havia menys que  a l'amanida del primer dia.


- Confit d'ànec amb puré de patates: així és com l'oferien al menú, però jo vaig demanar si me'l podien servir amb patates normals i em van oferir aquests daus de patata realment bons. A partir d'aquí els següents plats que sortien de la cuina ja portaven aquest acompanyament. Bon detall per part d'elles de fer el canvi. Cal dir també que el confit estava deliciós. No és un plat que acostumin a oferir a llocs de menús i menys de la mida d'aquest. Cuinat perfecte, es desfeia a fils amb el seu greix cruixent. Em va encantar. N'he menjat de carta molt més petits i mal cuinats.


- Granissat de iogurt: boníssim, curiós, no n'havia menjat mai. A un client li havien servit amb xocolata per sobre com a decoració, a mi no :(

 Ara us deixo amb les fotos que vaig fer a les diferents fulles dels menús dels tres dies, perquè veieu una mica algunes de les varietats de plats que tenen:



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario