2/6/13

Espaguetis amb ous de llissa i nous

Ingredients per a 2 persones:


Elaboració:

Posem la pasta a bullir en una olla amb aigua. Quan arrenqui el bull hi tirem un polsim de sal. Deixem que bulli els minuts que indica el fabricant, tenint en compte que quedi al dente.


Per altra banda fregim en una paella el gra d'all picat, hi afegim les nous triturades i deixem que es dori.


Afegim una mica d'aigua de la pasta que s'està bullint, hi afegim sal, pebre i l'alfàbrega fresca.


Una vegada la pasta bullida, la colem, hi afegim oli d'oliva verge extra, la mescla anterior i la barregem amb els ous de llissa ratllades i ja ho tindríem a punt!

 

Amb aquesta recepta participo al concurs del blog "Con las zarpas en la masa" , patrocinat per Homenaje a la cocina y Blume.


3 comentarios:

  1. me has dejado con la boca abierta, vamos, hasta he tenido que buscar que son las huevas de mujol.
    Creo que tu combinación de ingredientes es perfecta y has creado una receta única!!!

    Te voy a pedir un favorcillo, eres tan amable de enviarme la receta en castellano??? He tenido problemas con el traductor y no me gustaría poner ninguna barbaridad. Mi correo es: conlaszarpas@cultura-libre.net

    Ahhh y muchisimas gracias por participar en el concurso, espero que tengas mucha suerte ;)

    Salu2. Paula

    ResponderEliminar
  2. Hola!!! Porfa, me puedes enviar la receta???

    Muchas gracias. Paula

    ResponderEliminar
  3. No se puede decir que con esa receta no hayas conseguido aliviar el hambre de los tuyos en cuestión de instantes.

    Suerte en el concurso de Paula.

    ResponderEliminar