30/9/13

Restaurant: Granada Vins

Els meus pares tot sovint hi van i em deien va un divendres que hi anem heu de venir i per fi, aquest divendres passat, aprofitant un dia calorós, encara nit d'estiu ens hi van convidar.

El lloc és bufó, és informal però còmode. La pega és la sonoritat elevada, que si vas d'hora res però cap al tard comença a augmentar.

Vam començar amb unes tapes de les diverses que tenen a la carta:

Musclos a la brasa: una delícia. Agafen un gustet a brasa que converteix un simple musclo en una cosa exquisida. I amb un xic de suquillo que hi posen encara més.


Daus de bacallà fregit: excel-lent fritura i consistència del bacallà, així com salaó. Notaves les capes del dau gruixut del bacallà, bo de bo.


Calamars a la romana: bonissims, tendres i molt ben fregits.


Calamars a l'andalusa: també molt tendres, faltaven potes pel meu gust, tot i que perfectament cuinats.


I ja vam fer un segon cada un:

La meva parella i jo ens vam partir:

Entraña de vedella amb patata al forn i filet de bou amb pebrots del Padró.


L'entraña massa dura, tenia la carn més tiragunyosa, feia bola, la veritat. En canvi el filet de bou era molt tendre i et deixava un gust de brasa persistent. Una carn de qualitat que la brasa va realçar.
Una ració petita pel meu veure.


D'acompanyament per la patata i les carns et porten una safata amb tres salses: ximixurri, per mi la millor de totes, molt ben aconseguida, una tipus romesco, normaleta, i all-i-oli, correcte.

També un pa, sublim, un pa calent i ben sucat amb tomàquet, sal i oli. Jo que no n'acostumo a menjar si no hi ha salses, me'l vaig menjar fins i tot sol, bé un xic també amb l'entraña que feia una mica de bola.


La meva mare va demanar un dels plats que van canviant de la seva carta:

Peu de porc cruixent amb ceba, un peu de porc desossat acompanyat amb anelles de ceba fregides. El fregit molt correcte.


Durant el sopar vam beure aigua freda, cervesa i porró de cervesa, una idea original.

I vam acabar l'àpat amb un xarrup, gentilesa de la casa, de Limoncello en aquesta ocasió, que refresca i baixa bé.
Vam quedar satisfets del servei així com dels plats, relació qualitat-preu és bona, així que de ben segur que el repetirem!


Tot i que no us penseu que ens vam quedar sense postres, simplement com que feia una nit molt maca vam optar per fer una gelat a la Recuiteria, d'aquells que tant ens agraden :)

En resum una manera inmillorable de començar el cap de setmana!!!!!!!!!!!!
      

No hay comentarios:

Publicar un comentario