17/6/15

Gelat @RRRocambolesc

Fa uns dies El Celler de Can Roca ha tornat a sortir com al millor restaurant del món, tot un privilegi tenir a la vora un equip tan professional. De moment al seu restaurant encara no hi hem pogut anar, però de moment ens conformem amb la seva gelateria @RRRocambolesc. El germà petit dels Roca, en Jordi, porta la gelateria, juntament amb la seva dona, l'Alexandra.

Situada al centre de Girona, en tenen dues més, una a Platja d'Aro i l'altra, recent oberta a Madrid.
Nosaltres vam anar a fer el primer gelat de la temporada i no ens podiem estrenar de cap millor manera ;)

Vam demanar la tarrina petita, ja que sortiem de dinar d'un restaurant proper i amb postres inclós.
El meu home el va agafar de xocolata i toppings de flors cobertes de xocolata. Com que feia poc hi havía hagut el Temps de Flors, es veu que encara en quedaven. Li va agradar molt, sobretot el gust absorbent i realista de la xocolata. I la textura és perfecte, cremosa i freda però no gelada, m'enteneu oi?


Jo em vaig agafar el de iogurt i amb toppings d'avellana garrapinyada, brownie i xocolata blanca. El gelat de iogurt és sublim, de gust potent, làctic però no àcid, equilibrat. I els toppings bonissims, la xocolata queda sòlida, de manera que quan et menges el gelat la trobes cruixent. Bonissim tot.


De fet ells et proposen el gelat làctic, que es basa en iogurt i toppings de cotó de sucre, dolç de llet i confitura de guayaba. Unes barreges ben ideades, com no, però jo aquell dia volia tastar-lo diferent ja que aquest ja l'havía provat al Firatast. Concretament va ser el primer gelat d'ells que vaig tenir el gust de gaudir.

1 comentario: